Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

"Εμφορούμενοι… φόρων!!!" Διαχρονικό χρονογράφημα του Κώστα Ι. Σαλιών

-Φίλες και φίλοι αναγνώστριες και αναγνώστες της αγαπημένης σας εφημερίδας.
Με την έλευση του νέου χρόνου "ήλθαν" και οι νέοι φόροι, μέτρα και….. μέτρα και πόσα άλλα κυβερνητικά εφευρήματα "αφαίμαξης" των ελαχίστων πόρων που "λησμόνησαν" να μας "αντλήσουν" τον περσινό χρόνο ….. Όταν όμως συνέχεια "αντλείς" πόρους από… άπορους , είναι σίγουρο πως στο τέλος τους …εξαντλείς !
…."….Εν άλλαις λέξεσιν" έχουμε γεμίσει …..ΦΟΡΟΥΣ που είναι περισσότεροι και από τα…. σκουπίδια !Μοιραία λοιπόν ξεκινώ το χρονογράφημα μου με το …….."ΕΜΦΟΡΟΥΜΕΝΟΙ …ΦΟΡΩΝ " και για να ελαφρύνω κάπως την βαριά "περιρρέουσα", λόγω φόρων, ατμόσφαιρα, σας παραθέτω και την … "Γοργόνα" , αφιερωμένη σε κάθε όμορφη γυναίκα που, όμως, στο βωμό σύγχρονων αναγκών και απαιτήσεων έχει θυσιάσει το μεγαλύτερο αγαθό του φύλου της. ΤΗΝ ΘΗΛΥΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ !
{Αλήθεια πόσο έντονα θυμίζει την ΑΝΟΡΓΑΣΜΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!!!!!!!}

1] ΦΟΡΟΙ ΠΑΝΤΟΥ……
{ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ Ι. ΣΑΛΙΩΝ}!
-Φόρος στα αστικά
λεωφορεία , στο τροχάδην
Φόρος εις τα ταξί ,
στα τρόλεϊ , στα τραμ στο….βάδην !

Φόρος στα όνειρα
στο…ξύπνημα και μες΄στο μπάνιο
και στο… "ξεφύσημα"
{περιέχει , λέει…..μεθάνιο !}

Φόρος στο…. σ ά λ ι ο
{σαν είναι ανάγκη να μιλήσεις}

Φόρος στον Έρωτα
{ σαν θες να …… γονιμοποιήσεις }!

-Φόρος στο… κοίταγμα
αν δεις μια ωραία γυναίκα
μα Φόρο σου ζητούν
κι αν δεις καμιά που ναι σαν…ρέγγα!

Αν είσαι κι … ΕΛΛΗΝΑΣ
δούλος, γιος της…. υποτελείας
Φόρο…. εκ περισσού
Πλήρωνε ΕΣΥ…..π ο λ υ τ ε λ ε ί α ς !!!!
Και να που "έρχεται"
Φόρος μεγάλος και διαρκείας…
Φόρος …..Ελληνικός
Του …καναπέ και της β λ α κ ε ί α ς !!!!!
Φόρος της ΕΤ είναι
της τηλεόρασης του Ράδιου
μια άλλη "ληστεία"
του πορτοφολιού μας του άδειου….

ΕΠΙΜΥΘΙΟ:
-Μα εγώ έναν φόρο ,
κάργα φίλοι μου γουστάρω
Σαν Φόρο βάζουνε
οι αθεόφοβοι στον…..Χάρο !
Λες και προσέχουν
την….υγεία μας λιγάκι,
και βάζουνε ΦΟΡΟ
στου φτωχού το….τσιγαράκι !

ΕΝΑΣ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ…. ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ
ΔΙΑ ΤΟ ΠΙΣΤΟΝ: Κώστας Ι. Σαλιών

2] Η ΓΟΡΓΟΝΑ
- Γοργόνα …ανοργασμική ,
του Ιονίου κόρη,
σ΄είδε και σε ερωτεύτηκε
Το πιο μικρό μου αγόρι…

Και μ΄έπιασε γοργόνα μου
η μαύρη η …σκασίλα
γιατί εγώ απεχθάνομαι
μύρισμα από ….ψαρίλα

Είδε στο στήθος να φοράς
σουτιέν από… σαρδέλες
Και μου πε: -Ορέ πατέρα μου
Έτσι είν οι κοπέλες?

Ξαπλώνουνε μες στον βυθό
κοιμούνται μες στην άμμο
Κι εγώ την πονηρή "δουλειά"
Κει μέσα θα την… κάμω????

-Μα θα πνιγώ πατέρα μου…
και τούτο θα ναι κρίμα…..
ας ανεβεί,τουλάχιστον,
ευθεία με το …κύμα

Να βάλω ένα σωσίβιο
μόνο για να επιπλέω…..
Έτσι θα κάνω έρωτα,
πατέρα μου στο…. λέω…

Τι θα απογίνω στη ζωή,
{σαν θα …πεθάνεις}, μόνος;;;;
κι αν χάσω τη γοργόνα μου,
την κλέψει ένας…. γοργόνος????

Μ΄ αγάπησε μια χοντρή,
σαν φάλαινα, η Ραμόνα….
Παρά να πάρω… φάλαινα,
χίλιες φορές γοργόνα….

ΠΑΤΕΡΑΣ: -Μα η Ραμόνα ,γιόκα μου, είχε και από…. "εκείνο"

Γ ΙΟΣ-Πάτερ, αντί για Έρωτα ,
έκανα…..Τραμπολίνο…

Μπροστά της και ο …ΠΑΓΚΑΛΟΣ,
ήτανε…φιγουρίνι,
μύριζε και ο ιδρώτας της
σαν να τανε….ψοφίμι!

ΠΑΤΕΡΑΣ:-Παιδί μου άκουσε καλά
και κάνε μου τη χάρη
κάθε γοργόνα, νιώσε το,
μισή , πως είναι …ψάρι…
Λέπια γεμάτη και ουρά
{απ΄ αφαλό και κάτω}
και θα χαλεύεις μάταια
να βρεις γοργόνας…. "πάτο" !

Πες ότι την παντρεύτηκες ,
τον άλλονε τον μήνα
που θα την βάλεις άσκεφτε
…Έχεις , μήπως…πισίνα ;

Θα μαγειρεύει πες μου ποιός;
Σκούπισμα κι όλα τα άλλα?
Εκτός αν μένετε κι οι δύο
…σε μια τεράστια γυάλα…

Γ ΙΟΣ:- Πατέρα μου η άλλη μισή ,
ωραία είναι κοπέλα
Έχει δυό μάτια γαλανά
και στόμα, σκέτη …τρέλα…

ΠΑΤΕΡΑΣ:-Τα μάτια κάνουνε…παιδιά,
γιε μου, ή και το…στόμα?
Έγινες είκοσι χρονών
και το αγνοείς ακόμα?

Γ ΙΟΣ: -Πατέρα με το στόμα της
είμαι ερωτευμένος
με ένα φιλί που μου δωσε ,
ακόμη είμ΄ "αναμμένος"!!!!

ΠΑΤΕΡΑΣ: -Δεν έχεις άλλη εκδοχή,
στον έρωτα, με αυτήνε
Γι αυτό γοργόνα αν συναντάς ,
φεύγε μακριά και…φτύνε!!!!
Είναι γυναίκα αφύσικη

ΜΙΑ ΠΑΡΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ Ι. ΣΑΛΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΝΕΟ ΘΑ ΤΗ ΔΕΧΟΤΑΝ .

Νέε μου ΜΗΝ εμπιστεύεσαι τις….γοργόνες. Σύναψε σχέσεις με μια φυσιολογική γυναίκα η οποία, στην τελική, μπορεί να κάνει ό,τι και μια …γοργόνα… {π.χ Να μυρίζει …ψαρίλα!!!}.

Δεν υπάρχουν σχόλια: