Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΕΝΙΧΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ Δυναμικό παρών της Κέρκυρας και των Επτανήσων

Την αισιοδοξία του για την αύξηση των αφίξεων, των διανυκτερεύσεων, αλλά και των εσόδων για τον τουρισμό το 2011, εξέφρασε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού  κ. Γιώργος Νικητιάδης, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την περασμένη Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη, με την ευκαιρία της 26ης διεθνούς τουριστικής έκθεσης Philoxenia.
Το ελληνικό τουριστικό προϊόν -σημείωσε- είναι ισχυρό και αυτό αποδείχθηκε και με τα φετινά αποτελέσματα, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για την παγκόσμια οικονομία, όπου ο ελληνικός τουρισμός άντεξε στις πιέσεις. "Η μείωση του ΦΠΑ στον τουρισμό" υπογράμμισε ο κ. Νικητιάδης "είναι βέβαιο ότι θα δώσει νέα ώθηση στο εγχώριο τουριστικό προϊόν, καθιστώντας το πιο ανταγωνιστικό".
Ο υφυπουργός Τουρισμού και Πολιτισμού αναφέρθηκε στη νέα στρατηγική για τον ελληνικό τουρισμό και ειδικότερα στην έμφαση που δίδεται στην ανάπτυξη θεματικών ενοτήτων, που θα εμπλουτίσουν το επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στον αγροτουρισμό, σημειώνοντας ότι αυτήν την περίοδο, σε συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καταρτίζεται νομοσχέδιο για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης μορφής τουρισμού.
Επίσης, αναφέρθηκε στον πολιτιστικό τουρισμό και στις δυνατότητες που έχει η Θεσσαλονίκη ως χώρος παραγωγής πολιτισμού.
Παράλληλα, τόνισε ότι εξετάζονται μέτρα για την ανάπτυξη του Θαλάσσιου Τουρισμού και ειδικότερα για τη διευκόλυνση της πρόσβασης των κρουαζιερόπλοιων στα νησιά, ενώ πρόσθεσε ότι βρίσκεται σε επαφές με συναρμόδια υπουργεία για θέματα που αφορούν στις αεροπορικές συγκοινωνίες και στη δρομολόγηση υδροπλάνων, που αποτελεί ένα ακόμα μέσο μεταφοράς τουριστών.
Ο Κ. Νικητιάδης αναφέρθηκε και στο ζήτημα της βίζας και της απλοποίησης των διαδικασιών, σημειώνοντας ότιι με ενέργειες που έχουν δρομολογηθεί στη Ρωσία αναμένεται μεγάλη αύξηση τουριστών τα επόμενα χρόνια. Ανάλογες ενέργειες θα γίνουν και με την Κίνα.
Τέλος, ο υφυπουργός και στο θέμα της προβολής και διαφήμισης, τονίζοντας ότι πλέον θα γίνονται στοχευμένες ενέργειες και σε ό,τι αφορά στις προτεραιότητες που υπάρχουν στη χάραξη της κεντρικής στρατηγικής, αναφέρθηκε στις Αραβικές χώρες, την Κίνα, Ρωσία, και τις ΗΠΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: