Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Δηκτικός ο Α. Δεσύλλας για την κυβέρνηση...

Αρκετά είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σημαντικά έργα στο νομό λόγω χρηματοδότησης. Ένα από αυτά είναι η προέκταση της προβλήτας των κρουαζιερόπλοιων καθώς σύμφωνα με τον παραιτηθέντα Δ.Σ του ΟΛΚΕ Αλέκο Δεσύλλα η θεμελίωση του είναι έτοιμη ενώ και το πλωτό μέσω που θα κάνει το έργο είναι έτοιμο στο Λιμάνι του Πειραιά. Όμως η χρηματοδότησή του από το Intereg έχει λήξει και πρέπει να βρεθεί νέα χρηματοδότηση χωρίς κάτι τέτοιο να έχει γίνει. Μάλιστα επεσήμανε ότι το τελευταίο 7μηνο δεν έχει γίνει τίποτα από την ΠΙΝ.
Όπως ειπε «τα έργα παρουσιάζουν μια στασιμότητα η οποία απ’ ότι μαθαίνω παρατηρείται και σε όλα τα έργα της Κέρκυρας και όχι μόνο του Λιμανιού.
Στασιμότητα παρατηρείται και στα έργα σε πανελλαδικό επίπεδο και απ’ ότι φαίνεται αυτό είναι επιλογή της Κυβέρνησης.
Εμείς ως διοίκηση ξεκινήσαμε μια σειρά από έργα τα οποία ήδη εκτελούνταν αλλά παράλληλα, είχαμε λάβει και τις εγκρίσεις και για άλλα έργα όπως αυτό της παραλιακής της Γαρίτσας όπου προβλέψαμε και λάβαμε όλες τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις προκειμένου να ξεκινήσει το έργο.
Λάβαμε επίσης και όλες τις αδειοδοτήσεις και για το μαστερ πλαν του Λιμένος και σε ότι αφορά την Μαρίνα στα Καρνάγια.
Για το συγκεκριμένο έργο, ο διαγωνισμός είχε ολοκληρωθεί χωρίς να εκδηλωθεί επενδυτικό ενδιαφέρον μιας και το έργο πρόκειται να γίνει με αυτοχρηματοδότηση.
Τελικά μας ζητήθηκαν κάποιες τροποποιήσεις προκειμένου να υπάρξει επενδυτής όμως κάτι τέτοιο δεν μας επιτρέπεται και αυτό γιατί λάβαμε έγγραφο από το Υπουργείο το οποίο μας απαγορεύει να λάβουμε αποφάσεις οι οποίες να μην δεσμεύσουν το μέλλον τις επόμενης διοίκησης.
Μια νέα διοίκηση η οποία όμως αργεί πάρα πολύ και ένα τόσο σημαντικό έργο τις τάξεως των 40-50 εκ. ευρώ με χρηματοδότηση του επενδυτή, κινδυνεύει σοβαρά.
Σε ότι αφορά την παραλιακή της Γαρίτσας, καταθέσαμε την ολοκληρωμένη μελέτη από τον περασμένο Δεκέμβριο στην ΠΙΝ. Είχαμε λάβει τη διαβεβαίωση από τον προηγούμενο Περιφερειάρχη Σ. Βόσδου πως θα πρότεινε το έργο για ένταξη στο ΕΣΠΑ. Κάτι τέτοιο αναμένουμε και από την κ. Αλεξανδρίδου τους τελευταίους 4 μήνες, έχουμε προσπαθήσει να τη δούμε 2 φορές, χωρίς κάτι τέτοιο να γίνει εφικτό».
Όσον αφόρα το έργα της μαρίνας στην Σπηλιά ο κ. Δεσύλλας επεσήμανε ότι « εδώ και 10 ημέρες υπέγραψα το Τεχνικό Δελτίο για να μπορέσει να χρηματοδοτηθεί το έργο ως γέφυρα στο ΕΣΠΑ. Το έργο δεν ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ όπως θα έπρεπε και τώρα αναμένουμε να γίνει γέφυρα στο ΕΣΠΑ χωρίς όμως και εκεί να υπάρχουν εξελίξεις. Αναφορικά με τον Λιμένα εσωτερικού υπάρχει η χρηματοδότηση για τα πρόσθετα έργα τα οποία είναι ενταγμένα στο πρόγραμμα ΟΑΛΑ του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ».

Καλή χρονιά για τα κρουαζιερόπλοια
Ο κ. Δεσύλλας στο πλαίσιο των δηλώσεων του αναφέρθηκε και στα στοιχεία προκρατήσεων των κρουαζιερόπλοιων ο οποίος τόνισε ότι θα είναι μια πάρα πολύ καλή χρονιά.
«Γεγονός το οποίο έρχεται σε συνέχεια των προσπαθειών μας τα τελευταία 5 χρόνια. Αξίζει απλά να αναφέρουμε πως για την περσινή χρονιά, διπλασιάσαμε τον αριθμό των επισκεπτών με κρουαζιέρες από την περίοδο του 2005 και φτάσαμε τους 500.000 επισκέπτες μέσα σε μια σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: