Follow by Email

Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2009

Η "ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ" ΧΤΥΠΑ ΣΤΟ INTERNET!

ΕΝΑ ΛΕΥΚΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ
Μόλις χθες διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει ένα λεύκωμα για τον Ιωάννη Καποδίστρια!!! Αν είναι δυνατόν, η πατρίδα του θεμελιωτή του νεοελληνικού κράτους, να μην διαθέτει ένα λεύκωμα γι' αυτή την ξεχωριστή πολιτική προσωπικότητα.
Νομίζω ότι θα πρέπει να αναληφθεί μια πρωτοβουλία για να καλυφθεί αυτό το έλλειμμα. Όπως επίσης θα πρέπει να υπάρξει ένα λεύκωμα για τον Μάντζαρο και βέβαια για τον Σ. Σαμάρα. Όπως επίσης θα πρέπει και το ΔΗΠΕΘΕ να αναλάβει την πρωτοβουλία να εκδώσει ένα λεύκωμα για την Ρένα Βλαχοπούλου.

ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΑΣ
Το έχω γράψει και θα το επαναλάβω, μπας και κάποιοι το εμπεδώσουν. Θα πρέπει επιτέλους να μάθουμε να πουλάμε το τουριστικό μας προϊόν και δόξα τον Θεό, έχουμε πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα να αναδείξουμε και να τα προωθήσουμε. Σας φέρνω ένα παράδειγμα. Οι Βερονέζοι, το 1921 για καθαρά τουριστικούς λόγους, "βάφτισαν" ένα πανδοχείο σαν το σπίτι της Ιουλιέτας και εφηύραν το μπαλκόνι που, δήθεν μου, έβγαινε για να συναντήσει τον Ρωμαίο της.
Σήμερα είναι μια άκρως κερδοφόρα επιχείρηση. Γίνεται, καθημερινά, λαϊκό προσκύνημα.

ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Σας φέρνω και άλλο παράδειγμα πως άλλοι τουριστικοί προορισμοί, πουλούν το προιόν τους. Προσέχτε, το πουλούν και μάλιστα ακριβά, δεν το ξεπουλούν, όπως εμείς.
Οι Βενετοί, έδωσαν άδεια και στο Παλάτσο Ντουκάλε, τοποθετήθηκε μια διαφήμιση, 100 περίπου μέτρων, της Sisley, πάνω στο παλάτι και στη γέφυρα των στεναγμών. Επίσης στην πιατσέτα τοποθετήθηκε μια ακόμα διαφήμιση περίπου 50 μέτρων της swatch της Ελβετικής φίρμας ρολογιών. Στη δε Αρένα στη Βερόνα τοποθετήθηκε μια ακόμα διαφήμιση ανάλογων διαστάσεων μια φίρμας τζιν. Τα κέρδη για τους Δήμους είναι απεριόριστα.
Κάντε την σύγκριση με την δική μας πραγματικότητα.

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ
Μαθαίνω από ασφαλή πηγή, ότι το Υπουργείο Δικαιοσύνης και η ΔΕΠΑΝΟΜ κινούνται με έντονους ρυθμούς προωθώντας τις διαδικασίες για την εξεύρεση και αγορά οικοπέδου για την ανέγερση νέων φυλακών. Επιμένω ότι είναι, όντως αξιόλογη η πρωτοβουλία του Υπουργείου Δικαιοσύνης και της Θέμιδος Κατασκευαστικής να ανακαινίσουν το θέμα των νέων φυλακών. Ο λόφος των Φυλακών, δηλαδή το "δασάκι", όπως το λέμε εμείς οι κερκυραίοι, έχει πρωτίστως λειτουργική σημασία για την πόλη. Αναφέρω διεξοδικά τους λόγους. Α) Μεταφέρονται οι φυλακές εκτός πόλεως και επιτέλους μπορεί το "κάτεργο" να γίνει Μουσείο ιστορικής μνήμης. Ο χώρος αυτός βέβαια, μπορεί να αξιοποιηθεί για την πραγματοποίηση πολιτιστικών εκδηλώσεων και εικαστικών εκθέσεων. Β) Τα σχολεία επιτέλους λειτουργούν χωρίς το "βάρος" των φυλακών. Γ) Αναπλάθεται όλος ο λόφος και η πόλη αποκτά ένα πάρκο στο οποίο θα μπορούσε να λειτουργήσει κυλικείο, λέω τώρα εγώ η πεινάλας. Δ) Ακριβώς κάτω από την δεξαμενή, προς την πλευρά της Μαρασλή, υπάρχει αμφιθεατρικός χώρος για την δημιουργία υπαίθριου θεάτρου. Γιατί, αν είχαμε ένα ακόμα θεατράκι, για θερινή λειτουργία στο κέντρο της πόλης, θα μας κακόπεφτε; Ε) Επειδή είναι "κούφιος" όλος ο λόφος, θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει ένας και δύο ίσως, υπόγειοι χώροι στάθμευσης. ΣΤ) Εξασφαλίζεται βέβαια η λειτουργία του Εφετείου και απαλείφεται ο κίνδυνος να φύγει αυτή η δομή, με ότι αυτό συνεπάγεται για τον δικηγορικό κόσμο του νομού μας. Βέβαια παραμένουν όλα τα οικονομικά οφέλη από την λειτουργία των Φυλακών. Γι' αυτούς και γι' άλλους πολλούς λόγους, έπρεπε ήδη να είχαν απομακρυνθεί οι φυλακές από χρόνια. Αλλά, κάλλιο αργά παρά ποτέ.

ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΥΡΓΕΣ;
Μια που συζητάμε συνεχώς για τα απορρίμματα να επαναδιατυπώσω ένα παλαιότερο ερώτημα μου σχετικό με τις μούργες..
Το ερώτημα. Από την σύσταση του θεσμού της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, απ' όταν αρμόδιος αντινομάρχης ήταν ο κύριος Παναγιώτης Μπογιάκης ξεκίνησαν οι προσπάθειες για την συγκέντρωση μελετών και προτάσεων, ώστε να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα. Την προσπάθεια αυτή συνέχισαν και οι διάδοχοι του.
Θυμάμαι από το ρεπορτάζ, ότι για την συγκέντρωση τεχνογνωσίας σχετικά με το πρόβλημα, πραγματοποιήθηκαν πολλά ταξίδια τόσο στο εξωτερικό, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, όσο και στο εσωτερικό, Κόρινθος, Κρήτη, έγιναν μετακλήσεις ειδικών επιστημόνων, ενδεικτικά αναφέρω τον κύριο Ινιωτάκη. Συγκεντρώθηκε μάλιστα ένας μεγάλος όγκος μελετών και προτάσεων.
Αποτέλεσμα βέβαια, δεν είδαμε. Το λέω υπό την έννοια, ότι οι μελέτες πρέπει να αξιοποιούνται και να γίνονται πράξη.
Ρωτώ λοιπόν ευλόγως, όλη αυτή η προσπάθεια του παρελθόντος, την οποία πληρώσαμε σε χρήμα και σε εργατοώρες, τι απέγινε;
Όλες αυτές οι μελέτες υπάρχουν; Γιατί δεν αξιοποιούνται; Επειδή η επιστήμη έχει προχωρήσει, γιατί δεν επικαιροποιούνται;
Θα μου απαντήσει κανείς σε αυτά τα ερωτήματα;

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ... ΗΜΙΣΥ
Με ρωτούσε ένας φίλος μου, πως είναι δυνατόν να "λειτουργήσει κατά το ήμισυ" το νέο Νοσοκομείο και του απάντησα χρησιμοποιώντας το εξής παράδειγμα:
"Τα φέρυ μποτ ανοικτού τύπου, δηλαδή οι "παντόφλες", χρειάζονται 9 άτομα για να κάνουν το δρομολόγιο Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα. Τα κλειστού τύπου φέρυ μποτ, χρειάζονται ακριβώς τα διπλάσια άτομα πλήρωμα για να λειτουργήσουν. Υπόθεση εργασίας. Αν πάρουμε τα 9 άτομα πλήρωμα της "παντόφλας" και τα βάλλουμε στο κλειστού τύπου φέρυ μποτ για να κάνουν το δρομολόγιο, ναι μεν το πλοίο ενδέχεται να φθάσει στην Ηγουμενίτσα, αλλά όχι με την απαιτούμενη ασφάλεια και δεν θα λειτουργήσει πλήρως. Για παράδειγμα, το μπαρ δεν θα λειτουργήσει γιατί δεν θα επαρκή το προσωπικό ή στο θάλαμο πλοήγησης θα υπάρχει μόνο ένα άτομο και όχι δύο όπως απαιτούν οι κανόνες ασφαλούς ναυσιπλοΐας.
Έτσι λοιπόν, αν πάρουμε τα 400 σκάρσα, άτομα που εργάζονται στο παλιό Νοσοκομείο των 9.500 τ.μ και τα βάλλουμε να λειτουργήσουν ένα κτίριο 33.500 τ.μ καταλαβαίνετε ότι, ναι μεν μπορεί να λειτουργήσει, αλλά κάτω από ποιες συνθήκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: