Follow by Email

Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011

Απαράδεκτη η εξυπηρέτηση στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας

Της Δανάη Γκίνου

Είμαστε μια οικογένεια Κερκυραίων που όπως κάθε χρόνο ερχόμαστε για Πάσχα στο νησί μας. Είχαμε εισιτήρια επιστροφής στις 26 Απριλίου και πετάξαμε με Ολυμπιακή στην Αθήνα. Είμασταν 8 άτομα και είχαμε μαζί μας 9 αποσκευές.
Η ιστορία στο αεροδρόμιο με λίγα λόγια είναι η εξής:
Κατά τον έλεγχο εισιτηρίων μας ζήτησαν να ανεβάσουμε μια - μία τις αποσκευές στη ζυγαριά και εν συνεχεία να τις ξανακατεβάσουμε και να τις ξανατοποθετήσουμε στα καροτσάκια μας.
Στη συνέχεια μας είπαν ότι οφείλουμε να τις μεταφέρουμε στην υπηρεσία ασφάλειας του αεροδρομίου, όπου για μια ακόμη φορά κατεβάσαμε τις βαλίτζες και τις ξανατοποθετήσαμε στο ειδικό μηχάνημα για τον έλεγχο.
Μέχρι εδώ παρόλο που είναι απαράδεχτο να υποχρεώνεται ο επιβάτης ανεξαρτήτου ηλικίας και φυσικής κατάστασης, να κάνει κατ' επανάληψη άρση βαρών κατά εντολή του εκάστοτε υπαλλήλου, κρατήσαμε την ηρεμία μας και τηρήσαμε τους κανόνες ευγενείας, ενώ η υπάλληλος της ασφάλειας ήταν δηκτική και με υπεροπτικό ύφος.
Άλλος υπάλληλος, ο οποίος έλεγχε μέσω υπολογιστή το περιεχόμενο των αποσκευών μας, εντόπισε σε μια εξ αυτών ένα φορητό υπολογιστή. Τότε μας διέταξε να ξανακατεβάσουμε την συγκεκριμένη αποσκευή αλλά και την επόμενη που είχαμε ήδη ανεβάσει στο μηχάνημα, και με με ύφος προς υφισταμένου απαίτησε να ανοίξουμε άμεσα τη βαλίτζα και τον υπολογιστή που εβρίσκετο μέσα.
Αναφορικά με τον υπολογιστή είχε δίκιο. Ο τρόπος της όμως ήταν απαράδεκτος. Οταν της ζητήσαμε να δούμε κάποιον υπεύθυνο διότι πλέον ήταν τέταρτη φορά που μετακινούσαμε τις βαλίτζες εδήλωσε οτι αυτή ήταν η υπεύθυνη.
Ψευδώς βέβαια γιατί προφανώς στη πορεία προβληματίστηκε και ειδοποιήσε τηλεφωνικώς κάποιον κύριο ο οποίος και αυτός προφασίστηκε ότι είναι ο υπεύθυνος.
Οταν τελικώς καταφέραμε να φθάσουμε στον έλεγχο χειραποσκευών είχε ειδοποιήσει τους εκεί συναδέλφους της οι οποίοι (υποθέτω για εκδίκηση!!!) μας έκαναν εξονυχιστικό έλεγχο, συμπεριλαμβανομένου και του πατέρα μου ηλικίας 87 ετών ο οποίος καθώς έχει βηματοδότη και δεν επιτρεπόταν να περάσει από το μηχάνημα τον είχαν όρθιο απαξιώντας να του δώσουν προτεραιότητα να περάσει.
Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη εταιρία ασφάλειας του αεροδρομίου δεν έχει υπαλλήλους που να γνωρίζουν τους βασικούς κανόνες συμπεριφοράς, δημιουργεί μια αρνητική και πολύ κακή εντύπωση για το αεροδρόμιο και βεβαίως για το νησί μας.
Είναι απαράδεκτο σε ένα διεθνές αεροδρόμιο, όπως είναι της Κέρκυρας να υποχρεώνεται ο επιβάτης προκειμένου να τηρήσει τις διαδικασίες για να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο, να ταλαιπωρείται λόγω έλλειψης συντονισμού του μηχανισμού check in, και επιπλέον να αντιμετωπίζει τη προσβλητική και αγενή συμπεριφορά του κάθε εργαζόμενου, υπάλληλου κάποιας εταιρίας, που συμβάλλει στην λειτουργία του αεροδρομίου.
Ωφείλω να συμπληρώσω ότι η μητέρα μου η οποία ζει στην Κέρκυρα και ταξιδεύει πάρα πολλές φορές το χρόνο στην Αθήνα, αναγκάζεται σε κάθε αναχώρησή της από την Κέρκυρα να υποχρεωθεί σε κάποιον συνεπιβάτη της για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στην απάνθρωπη αυτή διαδικασία των αλεπάλληλων μεταφορών των αποσκευών της από το check in μέχρι τον έλεγχο ασφαλείας προκειμένου να καταφέρει τελικά να τις παραδόσει για τη πτήση.
Κατά τα άλλα πληρώσαμε το εξωφρενικό ποσό των 260 ευρώ (αεροπορικό εισητήριο μετ' επιστροφής για Κέρκυρα) για να πετάξουμε στο νησί μας με τα ελικοφόρα αεροπλάνα που πέταγαν στην Κέρκυρα όταν εγώ ήμουν μαθήτρια και η Κέρκυρα είχε αεροπλάνο μια φορά την εβδομάδα.
Θεωρώ ότι με αυτή τη τιμή οφείλουν να εξυπηρετούν τον κόσμο με ένα σύγχρονο αεροπλάνο και με πλήρη υποστήριξη από το προσωπικό εδάφους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: