Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Ομαδική έκθεση ζωγραφικής της “Κίνησης Καλλιτεχνών”

Κατά την περίοδο 18 - 29 Οκτωβρίου 2010 θα εκθέτουν στο Δημοτικό θέατρο τις εικαστικές τους δημιουργίες 5 μέλη της "Κίνησης Καλλιτεχνών" και δη ο Νίκος Βουτυράς, η Μαίρη Κασσάρ, η Αλίκη Κομπολίτου, ο Νάτσης και ο Γιάν. Παπαγιαννάκης.
Ο Νίκος Βουτυράς έμαθε τα μυστικά της ζωγραφικής στην "Accademia Riaci" της Φλωρεντίας όπου σπούδασε και την ιστορία της τέχνης. Απ΄το 1997 δραστηριοποιείται στον έντυπο τύπο και επιμελείται και παρουσιάζει τηλεοπτική εκπομπή. Στην παρούσα έκθεση παρουσιάζει ένα πάνθεον από τοπιογραφίες του νησιού μας και κυρίως της αρχιτεκτονικής μας κληρονομιάς, με την εξειδικευμένη τεχνική του σκίτσου με λαδομπογιά εμπνευσμένη απ' το έργο του L. da Vinci.
Πρόκειται για εικονοπλασίες που προσομοιάζουν με γκραβούρες. Εργα που υπάρχουν στην Δημοτ. Πινακοθήκη, στην Κερκυραϊκή Πινακοθήκη, στο Λαογραφικό Μουσείο Σιναράδων και σε ιδιωτικές συλλογές.
Η Μαίρη Κασσάρ είναι αγιογράφος και ζωγράφος που εμπνέεται απ΄την ανθρώπινη μορφή, την ηθογραφία και τη λαογραφία του τόπου μας.
Τα έργα της διακρίνονται για την σχεδιαστική ακρίβεια και την πανδαισία των χρωμάτων.
Η Αλίκη Κομπολίτου ζωγραφίζει επί δεκαετίες στον ελεύθερο χρόνο της και μόνο όταν εμπνευστεί από θεματογραφία που θα την "αγγίξει". Παρουσιάζει εικόνες απ΄την Κερκυραϊκή φύση, την ηθογραφία και το ζωικό βασίλειο.
Ενδεικτικά έργα "Κοκορομαχία", "Ενυδρείο", "Ελαιώνας με χωριάτισσα" κ.α. έργα αποφθέγματα συναισθημάτων.
Η τεχνοτροπία της κυμαίνεται στο χώρο του εμπρεσσιονισμού.
Ο Νάτσης είναι γνωστός λαϊκός ζωγράφος, που σταδιακά μετεξελίσσεται σε εμπρεσσιονιστή, με ιδιότυπη χρωματική κλίμακα και όπως πάντα τα έργα του αποτελούν ωδή στις φυσικές καλλονές του νησιού μας, με έντονη τη νοσταλγία, για έναν τρόπο ζωής που αλλοτριώνεται όλο και περισσότερο.
Πρόκειται για αυθεντικά έργα ψυχής.
Ο Παν. Παπαγιαννάκης στα πρώτα του βήματα ως ζωγράφος με σίγουρο ταλέντο αλλά και προσωπικό στυλ, παρουσιάζει μια σειρά έργων με τον τίτλο "Εντυπώσεις" με τεχνοτροπία που είναι εμπνευσμένη από το ρεύμα του "μεταεμπρεσσιονισμού" με αφαιρετική διάθεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: