Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Δήλωση Στήριξης και συμμετοχής μου στο Δημοτικό Συνδυασμό "ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ"

Του Κώστα Γερασίμου  Παπικινού

“Σ΄αυτή την κρίσιμη για την Κέρκυρα ιστορική στιγμή ,μετά από έντονο προβληματισμό, βαθύ αίσθημα σεβασμού και ευθύνης, απέναντι στους πολιτικούς μου φίλους και συνεργάτες, στην πολιτική μου διαδρομή και την αγωνία μου για το μέλλον της Νέας Γενιάς, των παιδιών μας, αποφάσισα παρά  τις όποιες επιμέρους διαφωνίες μου σε ορισμένα κεντρικά πολιτικά ζητήματα, να αποδεχθώ την τιμητική πρόταση που μου έγινε, να συμμετάσχω ως ανεξάρτητος συνεργαζόμενος στο Δημοτικό Συνδυασμό "ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ" με υποψήφιο Δήμαρχο το βουλευτή  Κέρκυρας του ΚΚΕ κ. Μπάμπη Χαραλάμπους.
Η απόφασή μου να συμμετέχω ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο  της "ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ" καθιστά αυτονόητη την αναστολή της κομματικής μου λειτουργίας  από τον κομματικό χώρο, τον οποίο υπηρετώ από την ίδρυσή του και την ανασυγκρότηση του, αδιάκοπα για τριάντα έξι χρόνια με ανιδιοτέλεια , με αφοσίωση, με καθαρότητα και με αυταπάρνηση.
Ασφαλώς και δεν απομακρύνομαι από τις αρχές και τα ιδανικά της 3ης του Σεπτέμβρη, το  αντίθετο μάλιστα.
Η αδυναμία τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της Ν.Δ να ξεπεράσουν τις απολίτικες προσωπικές φιλοδοξίες των τοπικών στελεχών τους, οδήγησαν τις παρατάξεις τους σε κατακερματισμό, τους θεσμούς σε διάλυση,το λαό και τον τόπο σε βαθειά κρίση και οπισθοδρόμηση.
 Με δεδομένο ότι στο ΠΑΣΟΚ της Κέρκυρας οι παρατάξεις, που έχουν συγκροτηθεί  σήμερα και διεκδικούν τον Καλλικράτειο  Δήμο Κέρκυρας, δεν έχουν καμιά σχέση ούτε στη θεωρία ούτε στη πράξη μ' αυτά τα ιδανικά, είμαι  υποχρεωμένος να διαλέξω ανάμεσα στην υποταγή και την ιδιώτευση.
Είμαι  υποχρεωμένος να διαλέξω ανάμεσα σ' αυτούς που ευθύνονται για την σημερινή  κατάσταση  στο νησί  ή  να πάω σπίτι μου.
Κατά συνέπεια με την απόφασή μου αυτή, θεωρώ ότι  μου παρέχεται η δυνατότητα να αποφύγω και την υποταγή και την ιδιώτευση και να παραμείνω ενεργός μαχόμενος πολίτης.
Το πολιτικό ήθος, η αγωνιστικότητα, ο καθαρός και σεμνός τρόπος ζωής, η ανιδιοτέλεια με την οποία ο κ. Μπάμπης Χαραλάμπους  λειτούργησε τόσο στην επιστημονική, πολιτική όσο και στην  βουλευτική του διαδρομή για τα προβλήματα του λαού και του τόπου, αποτελούν την καλλίτερη εγγύηση για να πάει  αυτός ο τόπος  μπροστά.
Στη βάση όλων αυτών θεωρώ τιμή αλλά και χρέος, να συνεργαστώ με τη " ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ" και τον επικεφαλής της κ. Μπάμπη Χαραλάμπους, για να στηρίξω τις αλλαγές που εκφράζει, όσο και για να καταδικάσω  πρακτικά και αποτελεσματικά, και όχι μόνο με λόγια, το τέλμα που αυτή η παράταξη αντιπαλεύει, το τέλμα που ζούμε.
Με καθαρή συνείδηση, καλώ τους φίλους και τους συναγωνιστές που για χρόνια τώρα μοιραζόμαστε την ελπίδα  για προκοπή και μια καλλίτερη Κέρκυρα, να μην υποταχθούν, ούτε να ιδιωτεύσουν, αλλά να στηρίξουν μαζικά το Δημοτικό Συνδυασμό "ΛΑΪΚΗ  ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ" με επικεφαλής υποψήφιο Δήμαρχο το βουλευτή Κέρκυρας γιατρό Μπάμπη Χαραλάμπους”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: