Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Νέο σύστημα προβολής της Ελλάδας στο Εξωτερικό

"Αλλαγή πλεύσης" σε ό,τι αφορά την προβολή της χώρας στο εξωτερικό διαμήνυσε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος σε άτυπη  συνάντηση που είχε προχθές με τους δημοσιογράφους.
Σύμφωνα με τον υπουργό:
 δε θα αναδεικνύεται πλέον κάθε χρόνο και διαφορετική διαφημιστική καμπάνια, αλλά θα υπάρχει συνέχεια και εξέλιξη σε αυτήν που "τρέχει" ήδη (YouinGreece)
 Επίσης, ξεκίνησε σκιαγράφηση των χαρακτηριστικών της κάθε αγοράς ξεχωριστά, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της (αγγλική, γερμανική, ρωσική, κινεζική κ.λπ.)
 Σταματά η αποκλειστική προβολή του διπτύχου "ήλιος-θάλασσα" με την προβολή και άλλων, εναλλακτικών προορισμών της χώρας.
 Σε 10 μέρες περίπου ανακοινώνεται ένα νέο πρόγραμμα, το Athens Every Week, το οποίο θα είναι, ουσιαστικά, ενημέρωση των δρώμενων της Αθήνας, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί ο τουρισμός city break.
 Συνεχίζεται η προβολή της Ελλάδας με στοχευμένα fam trips τουριστικών πρακτόρων και ΜΜΕ από το εξωτερικό, ειδικότερα από απομακρυσμένες χώρες.
 Ειδικά για την πολλά υποσχόμενη κινεζική αγορά, η επαναλειτουργία της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης Αθήνα - Πεκίνο, μπορεί να ενισχύσει το τουριστικό ρεύμα από τη μακρινή χώρα.

Project my-greece
Το νέο διαδικτυακό project my-greece αποτελεί μετεξέλιξη του youingreece και της δράσης "Συμμαχία για την Ελλάδα". Το microsite αυτό έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να λειτουργεί ως ένα αυτόνομο site με δικό του url, που θα προβάλλεται μέσα από το Visitgreece.gr. Βάση του καινούργιου αυτού εγχειρήματος, θα είναι ένας εύχρηστος ψηφιακός χάρτης (google map), όπου ο χρήστης θα καλείται να "ανεβάζει" τις αγαπημένες του φωτογραφίες και τα βίντεό του, με σκοπό να αναδείξει ο ίδιος την Ελλάδα που αγαπά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: