Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Γιατί να σε ψηφίσω;;;; Του Κώστα Ι. Σαλιών

Γειά σου, κυρ -υποψήφιε,
που μου ζητάς την ψήφο…
Θα σου τη δώσω αν,
ευθύς, μου λύσεις ένα γρίφο.
Τι σ΄ ενδιαφέρει από τα δυό;;;
Η δόξα ή το χρήμα;;;
Και αν ΕΚΛΕΓΕΙΣ ως βουλευτής, θύτης θα ‘σαι ή θύμα;;;
                  
Μάχεσαι για Ιδανικά, Ιδέες και Αξίες ή είσαι
[εσύ κι οι "όμοιοι" σου],
της τσέπης μου  "εφαψίες";;;
Μην επιδιώκεις από κεί,
στης εξουσίας τον Θώκο
να λες, να κάνεις ό,τι θες
κι εγώ να κάνω.... μ ώ κ ο ;;;;

-Μπας και σε στέλνει ο… θεός
τον κόσμο για να… φτιάξεις,
Ή κάποιος άλλος σ΄έστειλε,
τα πάντα να ρημάξεις;;;;

Σ΄έχω ψηφίσει δυό φορές ,
μα προκοπή δεν είδα…
Τα λόγια σου σαν το… τυρί,
στην ποντικοπαγίδα….

-Μου στέλνουν, οι υποψήφιοι
στο σπίτι …ψηφοδέλτια
{Δεν μοιάζει, δηλαδή αυτό,
σαν να ζητούν… ρουσφέτια;;;

Με ερωτευμένους, μοιάζουνε,
που στέλνουν ραβασάκια
Και όταν τους ψηφίσουμε;;;
…Σκαμπίλια αντί… φιλάκια.
                
-Όχι, για τους πολιτικούς,
δεν τρέφω κάνα μίσος
αλλά μισώ όλα τα "θα",
τα "αν", "μπορεί", τα…"ίσως"΄.

Μισώ, ενώ είσαι αγέρωχος
κι αδιάφθορος ηγέτης,
να εκλιπαρείς την ψήφο μου ,
ως τραγικός Ικέτης!!!!!!!!!
                      
Τώρα με ξέρεις, με καλείς
με το μικρό όνομά μου…
Όπως γνωστοί και φίλοι μου,
η μάνα ή η κυρά μου.

Είσαι και τόσο "φιλικός" ,
{στ' ορκίζομαι στο φως μου},
που αναρωτιέμαι, δηλαδή,
μην είσαι κι… αδερφός μου.

-Έτσι και γίνεις βουλευτής,
τότε θα με ξεχάσεις
με ύφος μπλαζέ θα μου απαντάς: -Ποιός ήρθε,
ποιός… Θανάσης;;;
Το Πάσχα ή τα Χριστούγεννα
επίσκεψη θα κάνεις
στα ευαγή ιδρύματα
[τότε μόνο…προκάνεις]΄.

Δεν θέλω να ‘μαι μια ζωή
θύμα εξιλαστήριο
Σαν μία "φούσκα" μετοχή
εις το… Χρηματιστήριο

Να μαι σαν το γραμμάτιο
το διαμαρτυρημένο
Κι εσύ το… ΕΥΡΟΜΟΛΟΓΟ,
κρυφό και ΔΟΜΗΜΕΝΟ.

Σκάνδαλα εδώ,σκάνδαλα εκεί,
σκάνδαλα παρακάτω
Ζήμενς και ράσα ανάκατα
κι η ΗΘΙΚΗ στον…πάτο

Με ένα Λαό να ακροβατεί
στην πείνα και στα χρέη
'Ελληνες είλωτες… "Γιουνάν"  
και… γιαλαντζί "Ευρωπαίοι".
Το σκάνδαλο καθημερινά
σαν σφαίρα "πάει" φυσέκι
Πολιτευτή μου, συνειρμούς
μού "κάνει" με…τουφέκι…
Αντί για ψήφο, δηλαδή,
στου σκάνδαλου τη ζάλη,
να ρίξω μια και δυό και τρεις,
τραβώντας τη…σκανδάλη΄.

Μα οι ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ,φρόντισαν
Με νόμο  "καταπέλτη"
να με χαρακτηρίσουνε
ως ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ…επαίτη!!!!

Ρε, δημοκράτης είμαι εγώ
Μα απαιτώ ΥΓΕΙΑ
Μισώ  τη βία δηλαδή
Όσο την ΑΝΕΡΓΙΑ….

Σιχαίνομαι τον Φασισμό
και την ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ
Λατρεύω τον Σοσιαλισμό
Και τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ….

Σε ένα μαντρί γεμάτο αρνιά
Οι Λύκοι τι… "γυρεύουν"????
{Μαζί  με τα  "μαντρόσκυλα"
τ’αρνιά να "ξεπαστρεύουν"?}!!

ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΝΕΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ
{ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ…ΔΑ….ΙΕΡΑΡΧΕΣ….}
Σταυρό κι εσείς ζητήσατε
{Γιατί έτσι σας συμφέρει…}.
Αλλά  ΠΟΤΕ δεν πήγατε,
ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!!!

Χαλάλι, όμως, η ψήφος μου,
που θα σου ξαναδώσω
μα πάλι θ' απογοητευτώ…
πάλι θα μετανιώσω…

Ναι θα σου δώσω τον "σταυρό" μα σκέφτομαι ο καημένος,
ενώ, εγώ σε "σταύρωσα" ….
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο… ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ.

ΚΩΣΤΑΣ Ι.ΣΑΛΙΩΝ
{Πολιτικός ΣΑΣ…"Όμηρος"
μελλοντικός…"Σωκράτης"…
αυτόχειρας της… ψήφου μου
Κορόιδο…Δημοκράτης…

Δεν υπάρχουν σχόλια: