Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Στην Aegean η άγονη γραμμή Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα

Στις πέντε αεροπορικές εταιρείες που είχαν υποβάλει προσφορές δόθηκαν οι άγονες γραμμές μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για τη διετία από την 1η Απριλίου 2009 ως και τον Μάρτιο του 2010. Σημαντικό μερίδιο της αγοράς συγκεντρώνει η Olympic Air με συνολικά εννέα δρομολόγια, ενώ η Aegean Airlines αναλαμβάνει τα τέσσερα για τα οποία είχε δηλώσει μηδενικό αντιστάθμισμα.
Η συνολική επιδότηση σε επίπεδο διετίας ανέρχεται σε 44 εκατομμύρια ευρώ, με το ετήσιο τίμημα να μην ξεπερνά τα 22 εκατομμύρια εξασφαλίζοντας όφελος περίπου 12,5 εκατομμυρίων ευρώ στο δημόσιο αφού το κόστος κάλυψης των άγονων γραμμών έφτανε ετησίως ως τώρα τα 35 εκατομμύρια.
Ειδικότερα, συνολικά 9 δρομολόγια, από την 1η Απριλίου, θα εκτελεί η OA για την επόμενη διετία, μετά την ολοκλήρωση του διαγωνσιμού για τις άγονες, με αντιστάθμσιμα άνω των 38 εκατομμύρια ευρώ.
Την ίδια στιγμή 9 δρομολόγια αναλαμβάνει και η Athens Airways, όμως το οικονομικό αντιστάθμισμα που θα λάβει η εταιρεία για τα δρομολόγια αυτά ανέρχεται σε περίπου 4,5 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, που ανακοίνωσε πριν από λίγο ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππας, η Aegean Airlines χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος αναλαμβάνει την εκτέλεση των γραμμών Αθήνα - Σητεία, Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα και Θεσσαλονίκη - Σάμος.
Η εταιρεία Αstra Airlines χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος αναλαμβάνει την εκτέλεση της γραμμής Θεσσαλονίκη - Χίος.
Η Athens Airways χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος θα εκτελεί τις γραμμές Αθήνα - Ικαρία, Αθήνα - Κήθυρα, Αθήνα - Κάρπαθος, και Αθήνα - Σκιάθος. Επίσης στην ίδια εταιρεία κατακυρώνονται οι γραμμές Λήμνος - Μυτιλήνη -Χίος - Σάμος - Ρόδος, Αλεξανδρούπολη - Σητεία, Άκτιο -Σητεία, Αθήνα -Σκύρος και Θεσσαλονίκη - Σκύρος έναντι οικονομικού αντισταθμίσματος 4.481.544 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: