Οι υψηλές τιμές και η χαμηλή ποιότητα των υπηρεσιών αποτελούν τις κύριες «πληγές» του ελληνικού τουρισμού, όπως φαίνεται από την πληθώρα των καταγγελιών που δέχονται καθημερινά τα γραφεία του ΕΟΤ σε όλη τη χώρα από Έλληνες και αλλοδαπούς τουρίστες.
Ανάμεσα στα άλλα παράπονα των οποίων γίνεται αποδέκτης ο ΕΟΤ περιλαμβάνονται: υψηλά κόμιστρα ταξί και κακή συμπεριφορά των οδηγών, βρώμικες παραλίες γεμάτες με ομπρέλες και ξαπλώστρες, φασαρία, ελλιπή σήμανση σε δρόμους και αρχαιολογικούς χώρους, ελλιπή τουριστική πληροφόρηση, κακές υπηρεσίες και καθαριότητα στα ξενοδοχεία κ.ά.
Αρκετά ωστόσο είναι τα παραπόνα που δέχεται η Διεύθυνση Υγειονομικού της ΝΑΚ σύμφωνα και με τον Νομάρχη Κέρκυρας Στέφανο Πουλημένο.
Μάλιστα χτες το πρωί συνόδευε το μεικτό κλιμάκιο στο κέντρο της πόλης όπου κατεγράφησαν οι παρανομίες κάποιων καταστηματαρχών μαζί με τον Αντινομάρχη Χρήστο Σκούρτη.
Ο κ. Πουλημένος μιλώντας στα Κ.Ν ανέφερε ότι «οι έλεγχοι της Νομαρχίας στην ύπαιθρο και στην πόλη συνεχίζονται κυρίως αυτό τον καιρό. Οι καταγγελίες έχουν να κάνουν με την αισχροκέρδεια και θα πρέπει άμεσα να λυθούν. Κυρίως αυτά είναι η καταγραφή των τιμών σε καταλόγους, όπως και ο έλεγχος της ποιότητας των τροφίμων που διαθέτουν τα καταστήματα. Οι έλεγχοι έχουν αποδείξει ότι οι επιχειρήσεις στο κέντρο της πόλης είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο και μερικές είναι σε επίπεδο που τιμά την Κέρκυρα και απομένουμε το τέλος του καλοκαιριού για να δούμε τη αποτελέσματα θα έχουμε».
Από την πλευρά τους οι υπεύθυνοι του κλιμάκιου κ. Μακατσώρης και Κένταρχος ανέφεραν ότι “οι έλεγχοι πραγματοποιούνται και την νύχτα σε όλα τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος όπως εστιατόρια, μπαρ και καφέ. Πρόσφατα κάναμε έλεγχο σε 11 καταστήματα όπου όλες οι παραβάσεις σταλθήκαν στο εισαγγελέα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου