Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Η "ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ" ΧΤΥΠΑ ΣΤΟ INTERNET!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΣΤΡΑΠΑΤΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Θα σας αποδείξω, πως έχασε η Νέα Δημοκρατία από το ΠΑΣΟΚ σε τοπικό επίπεδο με 8% μονάδες διαφορά και πως θα ξαναχάσει στις εθνικές εκλογές με -18% μονάδες διαφορά.
Όταν ανακοινώθηκε από το ΥΠ.ΕΞ η επιλογή της Κέρκυρας για να φιλοξενήσει τη Σύνοδο του ΟΑΣΕ, χαιρετίστηκε αυτή η κίνηση, σχεδόν απ' όλους μας. Χαιρετίστηκε, γιατί αναγνωρίζαμε, έστω και αν κάποιος είχε ιδεολογικές διαφορές, ότι το νησί μας θα βρισκόταν στο επίκεντρο της διεθνούς προβολής για τουλάχιστον 10 ημέρες και θα αποτελούσε αυτό το γεγονός, μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία, για προβολή του τόπου μας σε όλο τον κόσμο. Μια έμμεση διαφήμιση, με λίγα λόγια, χωρίς να καταβάλουμε, τουλάχιστον άμεσα, ούτε ένα σεντ, γιατί εμμέσως εμείς πληρώνουμε το κόστος της διεξαγωγής της Συνόδου.
Πάμε λοιπόν παρακάτω, να δούμε πως διαχειρίστηκε αυτό το γεγονός το ΥΠ.ΕΞ και αν η Κυβέρνηση αποκόμισε οφέλη σε έναν τόπο, όπου στις πρόσφατες εκλογές βρέθηκε πίσω με -8% μονάδες.
Το ΥΠ.ΕΞ διαχειρίστηκε αυτό το γεγονός με τον πλέον καταστροφικό τρόπο, για το ίδιο και την κυβέρνηση και προκάλεσε την μήνη των Κερκυραίων, αποκλείοντας τα κερκυραϊκά προϊόντα, προτιμήθηκαν τα Κρητικά και η μαστίχα Χίου και αποκλείοντας τους βραβευμένους διεθνώς κερκυραίους σεφ και επιλέγοντας έναν τηλεστάρ.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, στο facebook δημιουργήθηκε ένα γκρουπ και μέσα σε δυο μέρες γράφτηκαν 400 μέλη και αναρτήθηκαν 60 και πλέον σχόλια.
Προσέχτε, το στραπάτσο σημειώθηκε σε επίπεδο κοινωνίας και όχι σε πολιτικό επίπεδο. Δεν βγήκαν δηλαδή οι νομαρχιακές επιτροπές της αντιπολίτευσης και στηλίτευσαν αυτές τις επιλογές του ΥΠ.ΕΞ αλλά η ίδια η κοινωνία. Θέλω να πω, ότι στους κερκυραίους σεφ που αποκλείσθηκαν με αυτό τον τρόπο, είναι και νεοδημοκράτες. Στους κερκυραίους παραγωγούς που είδαν τα προϊόντα τους να απαξιώνονται και στη θέση τους να προτιμώνται προϊόντα από την Χίο και την Κρήτη, είναι και νεοδημοκράτες.
Άντε τώρα να αναστρέψεις αυτή την εικόνα και αυτές τις εντυπώσεις. Ας βγει τώρα κάποιος και ας μιλήσει για κάποιο έργο που θα γίνει. Τι έχει μείνει στον κερκυραίο και στην κερκυραία ψηφοφόρο; Προφανώς η συμπεριφορά του ΥΠ. ΕΞ προς το νησί μας, προς του κατοίκους του και τα προϊόντα του. Με λίγα λόγια, αυτό που μετράει είναι η καθημερινότητα. Εκεί η Νέα Δημοκρατία έχει χάσει το παιγνίδι παντελώς. Το πλεονέκτημα με την επιλογή της Κέρκυρας για την Σύνοδο του ΟΑΣΕ έγινε μπούμερανγκ και μετατράπηκε σε μειονέκτημα, που άφησε ανοικτές πληγές.
Κανείς δεν περίμενε αυτή την διαχείριση, πολύ περισσότερο όταν στο ΥΠ.ΕΞ Υφυπουργός είναι ο κερκυραίος Θ. Κασσίμης.

ΚΑΙ ΜΕ "ΥΠΟΓΡΑΦΗ" ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ.. ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ
Η πρωτοβουλία, αξιέπαινη κατά τα άλλα, του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, να δωρίσει στους δημοσιογράφους που κάλυπταν το γεγονός, κερκυραϊκά προϊόντα, αποδεικνύει το πόσο δίκιο είχαμε που φωνάζαμε.
Βέβαια το παιγνίδι είχε κριθεί, εκεί που έχανε η Νέα Δημοκρατία με 5-0 σημείωσε ένα γκολ την ύστατη στιγμή. Το γκολ της τιμής, αλλά το αποτέλεσμα δεν αλλάζει. Και όπως είναι γνωστό, στο ποδόσφαιρο, όπως και στη ζωή, μετράει το αποτέλεσμα.

ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ... ΚΤΥΠΗΣΕ. ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ
Το χειρότερο απ' όλα, δεν είναι η σημαντική μείωση στην φετινή τουριστική κίνηση. Το χειρότερο είναι, ότι δεν διαφαίνεται στον ορίζονται... ελπίδα. Δεν φαίνεται, ότι το πάθημα, μας έχει γίνει μάθημα. Ότι κάτι έχει αρχίσει να κινείται, στον χώρο του τουρισμού, κάτι το οποίο να διαθέτει τη δυναμική, για να αναστραφεί το αρνητικό κλίμα.
Ότι δεν έχουν αναληφθεί αυτές οι ουσιαστικές πρωτοβουλίες, από την πλευρά των ιθυνόντων, για να εμφυσήσουν στους υπολοίπους, ότι από φέτος, άντε από τον επόμενο χρόνο, θα αρχίσει ο κερκυραϊκός τουρισμός να παίρνει την ανιούσα.
Αυτό νομίζω, ότι είναι ότι το χειρότερο, δηλαδή ότι δεν υπάρχει ελπίδα. Άντε να περάσουμε ακόμα ένα και δύο χρόνια, τρώγοντας από τα έτοιμα ή από αυτά που είχαμε συγκεντρώσει τα προηγούμενα χρόνια, κάποτε όμως αυτά τα τελειώσουν και τότε τι γίνεται;
Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει στον τόπο μας. Οι άρχοντες μας, συμπεριλαμβανομένων και των εκπροσώπων των τουριστικών φορέων, δεν έχουν αντιληφθεί τα μηνύματα των εποχών ή είναι αδύναμοι και ανίκανοι να αντιδράσουν; Πραγματικά, πιστέψτε με, δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει; Ή μήπως ζούνε μέσα στην "γυάλα" τους και είναι αδιάφοροι, για την κοινωνική πραγματικότητα στον τόπο τους;
Θα ήθελα πραγματικά τη γνώμη σας, γιατί εγώ αδυνατώ να καταλήξω σε ένα ασφαλές συμπέρασμα.
Είχαμε πέρσι μια μείωση στην τουριστική κίνηση η οποία άγγιξε το 8% και μια μείωση σε τζίρο που ξεπερνά το 60% και κανείς, πέρα από κάποιες κουβέντες, δεν δείχνει να …συγκινείται.
Φέτος δεν γνωρίζουμε σε ποιόν αριθμό θα καταλήξει η μπίλια. Τι θα γίνει; Τι θα κάνουμε;

REGATA LOUIS VUITON
Το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, προχωρά στην διεξαγωγή αυτής της Ρεγκάτας στο Αιγαίο, με την συμμετοχή πολλών σκαφών και διακεκριμένων διεθνώς πληρωμάτων απ' όλον τον κόσμο.
Εγώ δεν φώναζα όταν πριν μερικούς μήνες πραγματοποιήθηκε η Σύνοδος των Υπουργών των Εξωτερικών της Αδριατικής να ζητήσουμε την διεξαγωγή μια αντίστοιχης ρεγκάτας στην περιοχή μας.
Καρα- άσχετοι και οι δικοί μας άρχοντες, με τον τουρισμό. Τα βλέπουν μπροστά τους. Αυτό που με πικραίνει όμως, είναι ότι αυτές οι προτάσεις που αποδεδειγμένα θα συνέβαλαν στην αναβάθμιση του τουριστικού μας προορισμού, δεν υλοποιούνται. Κρίμα.

Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
Χωρίς φυσικά να διεκδικώ δάφνες ειδικού, δεν θα κουραστώ να προτείνω, να ποντάρουμε στον θαλάσσιο τουρισμό.
Για πολλούς λόγους.
Πρώτος λόγος, γιατί τόσο το ανάγλυφο του συμπλέγματος των νησιών μας από τα διαπόντια μέχρι τους Αντιπάξους αποτελούν συγκριτικό πλεονέκτημα, όσο βέβαια και η γεωγραφική και γεωπολιτική μας θέση.
Δεύτερος λόγος. Όσοι ταξιδεύουν με τα γιώτ τους και τα σκάφη τους, τις διακοπές τους δεν θα τις χάσουν εξ αιτίας της οικονομικής κρίσης. Θα είναι οι τελευταίοι που θα τους ακουμπήσει η κρίση.
Τρίτος λόγος. Είναι αυτή η κατηγορία τουριστών, που θα αφήσουν, ντε και καλά χρήματα στον τόπο που θα επισκεφτούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: