Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Αλέκος Δεσύλλας, έως 30/9/2008 επισκέφθηκαν την Κέρκυρα 321 κρουαζιερόπλοια με 352.000 επιβάτες ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2007, έδεσαν 32 λιγότερα πλοία με περίπου 50.000 λιγότερους επιβάτες.
Αντίστοιχες αυξήσεις αναμένονται και το 2009, μετά τη βελτίωση της ασφάλειας και των θετικών εκθέσεων που αναμένονται από τους αρμόδιους οργανισμούς.
Η αύξηση του τουρισμού μέσω κρουαζιεροπλοίων και μάλιστα μετά τους θερινούς μήνες, θέτουν με ιδιαίτερη ένταση το ζήτημα των υποδομών.
Ο κ. Δεσύλλας τόνισε ότι ο ΟΛΚΕ μπορεί να εξασφαλίσει την αύξηση των οικονομικών δυνατοτήτων του λιμένα αλλά συναντά δυσκολίες σε θέματα γραφειοκρατίας ως προς την έγκριση και έλεγχο των συγχρηματοδοτούμενων έργων.
Δυσκολίες, όπως είπε, υπάρχουν τώρα και με την UNESCO αφού «και η παραμικρή ενέργεια περνά από το ΚΑΣ». Στόχος, όπως είπε, είναι και να τηρηθούν οι ασφαλιστικές δικλίδες της UNESCO αλλά και ταχύτερη εξέλιξη των έργων.
Ζήτημα, όπως είπε, υπάρχει με τα έργα στην προβλήτα των υπερωκεανίων όσο και της μαρίνας στη Σπηλιά. Η δικαστική διένεξη για τα λατομεία στην Σαγιάδα από όπου λαμβάνονται τα υλικά γι αυτά παραπάνω έργα έχει δώσει στην δυνατότητα στην εργολήπτρια εταιρεία να καθυστέρει υπέρμετρα την συνέχιση των έργων με άμεσο κίνδυνο για την ολοκλήρωση του».
ΡΕΑ ΝΤΟΥΡΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου