Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ Στόχος το Ολυμπιακό μετάλλιο

Τα παιδιά που βρίσκονταν στο αεροδρόμιο την Κυριακή τον αναγνώρισαν αμέσως. Σαν να έβλεπαν τον καινούργιο τους ήρωα. "Κοίτα! Ο κολυμβητής με το μετάλλιο!" είπε ένας πιτσιρικάς στη μητέρα του, μόλις είδε τον Σπύρο Γιαννιώτη... Ο παγκόσμιος πρωταθλητής στα 10 χλμ. κολύμβησης open water έγινε αμέσως αποδέκτης της ζεστασιάς των απλών φιλάθλων.
"Πάλι καλά που υπάρχετε κι εσείς. Μόνο εσάς έχουμε πια... Μπράβο! Μας κάνατε υπερήφανους!" του φώναξε η μητέρα του μικρού. "Ο Ελληνας αντέχει! Μοιάζουν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο Ελληνας με το άθλημά μου. Περνάει κι αυτός από κύματα. Πρέπει να ξεπεράσει σκληρές συνθήκες. Ζούμε μια δύσκολη περίοδο, αλλά ελπίζω! Ελπίζω, ελπίζω!" είπε, χθες στο "Ελ. Βενιζέλος" κατά την άφιξή του από τη Σανγκάη, αναφερόμενος στην κατάσταση που βιώνει αυτήν τη στιγμή η χώρα.
Ο δοκιμασμένος στα δύσκολα αθλητής και ο προπονητής του, Νίκος Γέμελος, είναι πάντα γελαστοί και κεφάτοι. Πραγματικοί χορηγοί θετικής ενέργειας... Γι' αυτό δεν ξεστόμισαν κανένα παράπονο για το γεγονός ότι τους στηρίζει μόνο η κολυμβητική ομοσπονδία και κανείς άλλος, ενώ ο σύλλογός τους, ο Ολυμπιακός, τους χρωστάει χρήματα...
"Στην ωραιότερη στιγμή μου στο κολύμπι δεν θέλω γκρίνιες και μιζέρια! Ο Ολυμπιακός με βοήθησε από την αρχή της καριέρας μου. Ακόμα και βιοποριστικά. Παρά τα προβλήματα που υπάρχουν τα τελευταία χρόνια, δεν μπορούν να σβήσουν τα προηγούμενα. Απ' ό,τι μαθαίνω, κάτι κινείται. Ποτέ δεν είπα κάτι αρνητικό για τον Ολυμπιακό. Ολη η Ελλάδα έχει πρόβλημα", πρόσθεσε ο Γιαννιώτης.
Είπε ξανά ότι θέλει ένα Ολυμπιακό μετάλλιο κι αποκάλυψε ότι μάλλον θα παντρευτεί του χρόνου: "Θα είναι αμαρτία να είμαι κοντά στους πρώτους και να έχω μετάλλια σε όλες τις άλλες διοργανώσεις και να μην καταφέρω κάτι ανάλογο στους Ολυμπιακούς Αγώνες"...
Ο Γέμελος, παρά την κούρασή του από το μεγάλο ταξίδι, είχε κέφι: "Θέλω ο Σπύρος να κολυμπάει ως τα 85 του! Δεν θα σταματήσει μετά το Λονδίνο. Σίγουρα θα συνεχίσει! Οταν θα βάλει τέλος, θα βρεθεί άλλος Γιαννιώτης έπειτα από 40 χρόνια! Είναι ο κορυφαίος Ελληνας κολυμβητής. Είμαι σίγουρος για το παιδί μου πως θα βγει έξω από το νερό και θα έχει δώσει τα πάντα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: