Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Δύσκολα τα πράγματα και για τις μονάδες που εκσυγχρονίστηκαν

H πλειονότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που προχώρησαν σε παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού των υλικοτεχνικών υποδομών τους και σε αναβάθμιση εν γένει της παρουσίας τους στη διεθνή και στην εσωτερική αγορά (υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων διαχείρισης, Internet, on line κρατήσεις, στοχευμένη προβολή κ.λπ.), διαπίστωσαν ενίσχυση της θέσης τους κατά την τρέχουσα δυσμενή συγκυρία και πιο αποδοτική λειτουργία στο περιβάλλον της κρίσης, σε σύγκριση με το 2008, όπως προκύπτει, από την έρευνα που διενεργήθηκε με πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας μεταξύ ξενοδοχείων της περιοχής.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα, σε ένα δείγμα 81 ξενοδοχείων από τα 270 περίπου της χερσαίας Μαγνησίας (30% του συνόλου), τα 30 τα οποία τα τελευταία 2-3 χρόνια αναβάθμισαν ή διαφοροποίησαν το προϊόν τους καταγράφουν φέτος κατά μέσο όρο, αύξηση του αριθμού των διανυκτερεύσεων κατά 12% και αύξηση του τζίρου κατά 23% σε σύγκριση με το 2008, μεγέθη που κινούνται σε πλήρη αντίθεση με τα αντίστοιχα των υπόλοιπων ξενοδοχείων, όπου καταγράφεται μείωσης της τάξης του 30% σε διανυκτερεύσεις και δραματική υποχώρηση του τζίρου.
Αυτό είναι ένα από τα βασικά ευρήματα έρευνας που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια ημερίδας για το Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ στη σύγχρονη αγορά, που διοργανώθηκε την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου (Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού) στο Βόλο από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας.
Η διαπίστωση αυτή επιβεβαιώθηκε από πολλούς ξενοδόχους που παρακολούθησαν την ημερίδα, στο πλαίσιο της οποίας άλλωστε παρουσιάστηκαν τα τρέχοντα δεδομένα και οι κύριες νέες τάσεις της διεθνούς και της περιφερειακής τουριστικής αγοράς και αναλύθηκαν τρόποι, μέθοδοι και εφαρμογές Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ σε συνάρτηση με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς.
Η εν λόγω ημερίδα αποτελεί μέρος του κύκλου ενημερωτικών διοργανώσεων της ΠΟΞ οι οποίες έλαβαν χώρα στις 17/09/09 στη Σαντορίνη, στις 18-09-09 στη Μύκονο, στις 28/09/09 στην Καβάλα, στις 29/09/09 στη Θεσσαλονίκη και στις 30/09/09 στην Κατερίνη. Κατά τη διάρκεια των ημερίδων αυτών που μεταξύ άλλων, εξετάστηκαν θέματα όπως το προφίλ και οι τρόποι προσέγγισης του Έλληνα τουρίστα, η Τιμολογιακή Πολιτική και τα Δίκτυα Διανομής, η σημασία του internet, e-tourism & social media, οι μακροπρόθεσμες Τάσεις της αγοράς και ο σχεδιασμός ανταγωνιστικού προϊόντος. Οι ημερίδες εντάσσονται στη σειρά ανάλογων εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν και θα πραγματοποιηθούν σε 15 προορισμούς της χώρας, με την υποστήριξη του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης. Χορηγός των εκδηλώσεων είναι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).

Δεν υπάρχουν σχόλια: