Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Ευχαριστεί η Μαριλένα Μάστορα

Σε ανακοίνωσή της η Ιατρός Μ. Μάστορα, σημειώνει:
“Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρόεδρο και το Γραμματέα του κόμματος της Ν.Δ. για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και για την τιμητική πρόταση τους να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτια της Ν.Δ. στην Κέρκυρα για τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου και όλους τους ανώνυμους και επώνυμους φίλους και μέλη της Ν.Δ. στην Κέρκυρα για την μεγάλη στήριξη που μου προσέφεραν στην υποψηφιότητα αυτή. Ήταν μια υποστήριξη αυθόρμητη και από καρδιάς, τους ευχαριστώ όλες και όλους τους Κερκυραίους.
Λόγοι, όμως, ανώτεροι της θελήσεώς μου, κυρίως προσωπικοί και οικογενειακοί, δεν μου επέτρεψαν να δεχθώ την τιμητική αυτή πρόταση.
Ήταν μία δύσκολη επιλογή για μένα γιατί στην κρίσιμη αυτή εκλογική αναμέτρηση επιθυμία όλης της οικογένειας μου και εμένα προσωπικά, ήταν να συμμετάσχουμε ενεργά και με όλη την ψυχή μας για την επιτυχία της φιλελεύθερης παράταξης μας.
Θέλω για μια ακόμη φορά να τονίσω ότι εγώ προσωπικά και ολόκληρη η οικογένεια μου, πιστοί στα οράματα και τις ιδέες του αγαπημένου μας πατέρα και τέως Δημάρχου Κερκυραίων, Αλέξανδρου Μάστορα, θα δώσουμε και αυτή τη μάχη μέσα στο πλαίσιο που ο ίδιος ο Πρόεδρος της Ν.Δ. και Πρωθυπουργός καθόρισε; για την αλήθεια και την καθαρότητα της πολιτικής στη χώρα μας χωρίς υποκρισία και παρασκήνιο, για μια νέα ειλικρινή, καθαρή και αδιάφθορη διακυβέρνηση της χώρας.
Στον αγώνα των οραμάτων και των ιδεών ενάντια στο παλιό και αναχρονιστικό κατεστημένο”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: