Follow by Email

Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2009

Η "ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ" ΧΤΥΠΑ ΣΤΟ INTERNET!

"ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ή Η ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ;"
Άκουσα στην τηλεόραση τον φίλο μου τον Τάκη Καρύδη, δήμαρχο Αχιλλείων να λέει ότι, το δημοψήφισμα είναι έκφραση "άμεσης δημοκρατίας". Να μου επιτρέψει να έχω εντελώς διαφορετική άποψη. Η απόφαση για δημοψήφισμα είναι..... η μπάλα στην κερκίδα.
Όποιος ασκεί εξουσία, πρέπει να λειτουργεί ως ταγός. Να νουθετεί, να πείθει, να κατευθύνει τους συμπολίτες του, προς την κατεύθυνση που αυτός θεωρεί σωστή. Άσχετα αν η επιλογή της κατεύθυνσης είναι σωστή ή λαθεμένη. Αυτός είναι ο ηγέτης.
Επειδή είμαι κολλημένος με την μπάλα, θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Από τον ΠΑΟ στην Μαδρίτη προχθές, έλειπε ένας Καραγκούνης, που παίρνει πρωτοβουλίες, που κατευθύνει τους συμπαίκτες του, που δεν φοβάται να κάνει λάθος αλλά προσπαθεί και καταθέτει ψυχή. Με λίγα λόγια, είναι ηγέτης. Προχθές οι παίκτες του ΠΑΟ τι έκαναν; Με το που ερχόταν η μπάλα πάνω τους, την έδιωχναν. Αυτό δηλαδή που έκανε και η δημοτική αρχή του Δήμου Αχιλλείων.
Που ακούστηκε ένας ηγέτης, να λέει "επειδή αύριο είναι το δημοψήφισμα δεν μπορώ να σας πω την άποψη μου. Θα την πω μετά το δημοψήφισμα". Με συγχωρείτε αλλά αυτά είναι αστεία πράγματα. Ο ηγέτης, και ο Δήμαρχος είναι ηγέτης, πρέπει να λέει την άποψή του και να μην υπολογίζει το πολιτικό κόστος. Αλίμονο αν κρύβεται ο ηγέτης στα δύσκολα, τότε με συγχωρείτε, δεν κάνει για την δουλειά για την οποία τον έχουν επιλέξει οι συμπολίτες τους.
Τα λέω αυτά, γιατί πιστεύω ότι ο φίλος μου ο Τάκης, κάνει για ηγέτης, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει υποπέσει σε λάθος.

Η ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ
Η εύκολη λύση, είναι να μην κάνουμε τίποτα. Το δύσκολο, είναι να κάνεις, λαμβάνοντας παράλληλα και το όποιο πολιτικό κόστος.
Ζήλεψα βλέποντας το βιοτεχνικό πάρκο του Ρεθύμνου το οποίο εγκαινιάστηκε προσφάτως και το οποίο στοίχισε 1,2 εκατομμύρια ευρώ.
Λυπάμαι που βλέπω στην υπόλοιπη Ελλάδα να προοδεύουν και να γίνονται πράγματα και εμείς να μένουμε ουραγοί.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΙΟΝ;
ΚΟΙΜΗΘΗΚΑΜΕ ΠΑΛΙ;
Μετά τους διθυράμβους για τα οφέλη που προέκυψαν από το άνοιγμα της Εγνατίας οδού για τον κερκυραικό τουρισμό, φοβάμαι που το ρίξαμε στην σιέστα και οι άλλοι θα μας πιάσουν στον ύπνο. Για μια ακόμα φορά.
13 φορείς μεταξύ των οποίων οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις Ξάνθης, Έβρου, Ροδόπης, Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Ημαθίας, Κοζάνης, Γρεβενών, Τρικάλων, Ιωαννίνων και Θεσπρωτίας, όπως επίσης ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA) και η Αναπτυξιακή Δυτικής Μακεδονίας - ΑΝΚΟ, υπέγραψαν προγραμματική σύμβαση για την αξιοποίηση της Εγνατίας.
Ερώτημα. Που είναι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κερκύρας; Οεο. Και που είναι και η περίφημη ΑΝΙΟΝ Α.Ε; Και πάλι οεο; Μας πήρε ο ύπνος; Το ρίξαμε στην σιέστα;

ΓΙΑΤΙ;
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το περίεργο φαινόμενο το οποίο μου καταγγέλθηκε; Όποιος, βορειοελλαδίτης και όχι μόνο, φθάσει στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας και ζητήσει να βγάλει εισιτήριο μετ' επιστροφής, θα του το αρνηθούν. Από το λιμάνι της Κέρκυρας όμως αυτό είναι εφικτό; Τι γίνεται ρε παιδιά; Άλλο κράτος είναι απέναντι; Δεν υπάρχει μια κοινοπραξία; Γιατί επικρατεί άλλο καθεστώς στο λιμάνι της Κέρκυρας και άλλο της Ηγουμενίτσας στην έκδοση των εισιτηρίων μετ' επιστροφής; Έτσι θα αξιοποιήσουμε την Εγνατία; Δεν πρέπει να υπάρξει άμεση παρέμβαση; Ξυπνήστε ρεεεεεεεεεεεε!!!

ΑΝΑΓΚΗ Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Οι πρόσφατες πυρκαγιές ανέδειξαν και την ύψιστη ανάγκη για την άμεση και γρήγορη διοικητική μεταρρύθμιση, με στόχο την μείωση του αριθμού των Δήμων και την δημιουργία ισχυρών Δήμων, οι οποίοι να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.
Σήμερα υπάρχουν χίλιοι και βάλε δήμοι, οι περισσότεροι των οποίων είναι Δήμοι των 2000 και 3000 χιλιάδων κατοίκων, που δεν μπορούν να ανοίξουν έναν αγροτικό δρόμο ή να καθαρίσουν τα δάση ή τα άλση ή να ελέγξουν τους κρουνούς. Απλά πράγματα δηλαδή.

ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Δεν λέω, καλές οι συμμετοχές της Κέρκυρας, στις διάφορες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, καλές και οι πρωτότυπες ιδέες για προσκλήσεις μεγάλων τουρ οπερέιτορς σε ποταμόπλοια, αλλά, αν όντως, θέλουμε να έχει αποτέλεσμα η διαφημιστική καμπάνια του νησιού μας, θεωρώ, ότι θα πρέπει να επενδύσουμε, συστηματικά και με επιμονή, στο διαδίκτυο.
Για να δούμε όμως απτά αποτελέσματα και για να αρχίσει η αναστροφή του αρνητικού τουριστικού τοπίου, το οποίο έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια, θα πρέπει, τόσο η προβολή μας μέσω διαδικτύου, όσο και οι συμμετοχές μας στις διάφορες διεθνείς εκθέσεις, να στηρίζονται σε συγκεκριμένη στρατηγική.
Αν δεν έχει χαραχθεί αυτή η στρατηγική και δεν έχει διαμορφωθεί, βάσει αυτής της στρατηγικής, η νέα <<ταυτότητα>> του τουριστικού μας προϊόντος, μην ελπίζετε σε καλύτερες μέρες.
Μια από τα ίδια θα βιώσουμε και του χρόνου, και τον άλλον χρόνο και όσο αντέχουμε τα ίδια και τα ίδια θα βιώνουμε, για να μην πω, ότι αν δεν βάλλουμε μυαλό, θα έρθουν και χειρότερες μέρες.
Και τότε, θα βγαίνει ο καθένας και θα λέει και από μια μπούρδα, άλλος θα μιλά για αυτονομία, άλλος για ανεξάρτητο Βασίλειο και άλλος, θα πει κάποια άλλη... παπαγιά.
Και θα έχουμε, από πάνω και τους <<άρχοντες>>, οι οποίοι, ατσαλάκωτοι και με εξασφαλισμένο το μέλλον, το δικό τους και των παιδιών τους, θα μας λένε ότι είναι <<συγκρατημένα αισιόδοξοι>>!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: